Thursday, July 14, 2011

ETONG'S ME AND MIRROR CONTEST



salam
ari ni rasa lapang plak nk join contest
tuan punya contest ada jemput ak..
contest dia snang ja..buh pic depan cermin
n ak pun byk koleksi..




nk tau lbh atau nk join.klik la kt tn punya banner ni..
skrg ak nk buh pic y plg byk memori kt ak


"saya suka bergambar di hadapan cermin kerana ia dpt menunjukkan refleksi kita sebenar..semua dpt tengok melalui cermin,samada kita gembira atau sedeh. Sebagai contoh gambar saya ini.kami menunjukkan kegembiraan tetapi dlm masa y sma ada perasaan sedeh y menyelimuti kami kerana ini mungkin pertemuan kami y terakhir selepas ada sesetengah daripada kami y akan ke sekolah lain termasuk saya selepas mndapat tawaran ke mrsm dan sbp.Wlupun gambar ini diambil 3 tahun y lalu,saya masih merasai keseronokkan semasa gambar ini diambil.Bersama rakan2 y tersayang membuatkan saya mampu tersenyum hingga sekarang.Sesungguhnya saya amat merindui kwn2 saya dan saya berharap persahabatan ini kekal wlupun masing2 berada jauh untuk meninba ilmu. i love u friends."

terharu x??huhu
mcm x sangka plak ak wat statement ni..
tp ak mmg rindu amp semua..
jgn lupa kt ak k..
kt sni ak nk tag kwn2 kesayangan ak..


amp pun join la..huhu
akhir kalam
assalammualaikum

kalau suka like je la..atau tick je kt reaction :)

1 comment: